Sunday, 15 January 2017

Something sweet to brighten up this season



Kaappiini on ehkä huomaamatta ilmestynyt niin paljon vaaleanpunaista että melkein hukun siihen. Ihanaa! Olen haaveillut pastellinvärisestä takista sen verran kauan että tällä kertaa en vaan voinut jättää sitä kauppaan. 


Lähestyvä 25-syntymäpäiväni on aiheuttanut mulle sellaisia...oloja että oonko liian vanha tällaiseen, mutta mitä ihmettä ne ajatukset on! Jotain huonoja opittuja ajatuksia. Hyi pois sellaiset!


Kaikki mun vaaleanpunainen saakoon lieventää valotonta arkea.


Hmm... oon pärjännyt aika hyvin vaikka oon ottanutkin vähemmän ahdistuslääkettä. Huomaan että mua jännittää enemmän kuin vähän aika sitten kun otin enemmän... mutta se kai oli odotettavaa. Huomaan että alan empimään kun mietin että menen bussiin yksin... tai että uskaltaisin ostaa evästä jonka söisin matkalla jonnekin. Mutta onneksi psyykkaaminen auttaa.. ja sellanen asenne että "Ah voi että nyt ei oo kuule mitään hätää, kun nyt mennään vaan! Kohti haasteita ja elämää!"

Tiesin, että kun vähennän annosta niin mun pitää luottaa siihen, että oon tarpeeksi kouluttanut mun aivot pärjäämään!


Tein ihan tosi kivan "vintage dreamy beat"-playlistin. Kaipaan tällaista kämästä, leijailevaa, vanhaa aikaa-heijastavaa downtempoa. Tää lista ei vois alkaa paremmalla biisillä! ´-`

3 comments: