Saturday, 29 October 2016

Cafe art meetup

HERP
Blouse: H&M
Bustier: JetJ
Skirt: Victorian Maiden
Bag: Vintage
Shoes: Pertti Palmroth

Helllurei~

Olen ollut hiljainen kun töiden jälkeen ei ole jaksanut tehdä mitään enkä saa edes nukutuksi kun nään vaan ihan tyhmiä unia :'D Tällekin päivälle varasin 8h yöunet mut ei auttanut; näin vaan unta että olin jossain pimeässä kauhupuistossa, uimahallissa, ja lopulta italialaisessa kahvilassa jossa tarjoilijat eivät osanneet tehdä teetä eivätkä ottaa vastaan luottokorttia. Kassaneiti meinaan leikkasi parin millimetrin siivun luottokortistani maksuksi. Miksipä ei... :'D Mutta nää älyttömät silmäpussit ei helpota.

a finnish lolita posing in front of an autumn scenery

a finnish lolita posing in front of an autumn scenery

Turussa järjestettiin ensimmäistä kertaa säännöllinen kuukausittainen lolitamiitti! Osallistujia oli lopulta 11 joka on Turulle nykyisin ihan hitsisti. Tosi hienoa. :)

portrait of a finnish lolita in autumn

portrait of a finnish lolita in autumn

Cafe artista saa ihan mainiota kauralattea ja Teepolun teetä! Oli vähän pettymys kun nyt ei ollut mitään vegaanista makeaa. Välillä on hankalaa olla marginaalinen ihminen, :'D

friend selfie between two lolitas

Söpö Anni tässä mun vieressä oli mulle uusi tuttavuus jonka kanssa olin jo ehtinyt vähän jutella fabussa!
Harmittaa ettei tullut muiden kanssa yhteiskuvia. Ensi kerralla sitten!

a lolita taking a picture of another lolita on the street
Leikin kuvaajaa.

Tästä lähtien Turussa on aina kaikille lolitoille (oujit myös) avoin miitti joka kuukauden viimeisenä lauantaina. Seuraava kerta on 26. marraskuuta!

Kiitos käynnistä ♥ 

9 comments:

  1. Voi vitsit, olitpa suloisena liikkeellä :) Ja hei, silmäpussit eivät aina ole merkki huonoista yöunista, niitä tulee milloin mistäkin syystä! Mulla ei niitä nykyisin enää ole, mutta teininä tuli laitettua perus Liptonin teepussit silmille hetkeksi ja se toisinaan auttoi :D Myös riittävällä vedenjuonnilla on turvotusta laskeva vaikutus kasvoilla, joka voi vaikuttaa silmäpusseihinkin :)

    PS. Täällä toinen joka näkee outoja unia... Viimeyönä sain todistaa laivasatamaa lentokentällä, levitoivia taloja ja sellaisia törkyisiä maakäymälöitä hotellin aulassa. Jepjep :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! <3 Mulla kun tuntuu aina että nukkuminen vaikuttaa ihan erityisesti! Oon kokeillut laittaa kylmää silmänalusille mutta ei tunnu vaikuttavan... ja juon paljon vettäkin.. nyyh!

      Joo mä nään hirveästi käymälöistä unia :'D Jotain alitajuista vessatraumaa selkeästi!

      Delete
  2. Aivan ihastuttava asukokonaisuus! Ihailin tätä jo tosta pikkukuvasta, olin sillein et eikä, täydellisyyttä hipova asu todellakin! Oot niin kauniina <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voiiii oot ihan liian kiva ;_; Kiitos paljon...!

      Delete
  3. Vitsi ku mua alkaa aina ihan hymyilyttää kun kattoo sun kuvia ku ne on niiiiin ihania! <3 niin sieviä, söpöjä ja kauniita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ääk miten ihana kommentti! Mä en yhtään odottanut että sanoisit noin!
      <3

      Delete
    2. Enkä varmastikaan oo ainoa joka näin ajattelee :)

      Delete